PRO KURZY A DALŠÍ VZDĚLÁVACÍ AKCE POD ZNAČKOU ŽRÁÁDLO
OBECNÁ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“ nebo jen „Podmínky“) upravují právní vztahy vzniklé při poskytování služeb poskytovatele, kterým je Ing. Adéla Palacká, IČ: 07101643, Bratislavská 987, 40747 Varnsdorf, v oblasti vzdělávání – pořádání kurzů, workshopů, seminářů, školení, přednášek a jiných vzdělávacích akcí, příp. dalšího poradenství. Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem, účastníkem kurzu.
Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (prostředků komunikace na dálku), a to primárně prostřednictvím webového rozhraní na adrese www.zraadlo.cz.
Kontakt: Ing. Adéla Palacká, IČ: 07101643, Bratislavská 987, 40747 Varnsdorf, email: info@adelapalacka.cz
UZAVŘENÍ SMLOUVY
Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká odesláním objednávky, resp. registračního formuláře (nikoliv až potvrzením objednávky). Registrační formulář je umístěný na webové stránce s anotací a nabídkou konkrétní vzdělávací akce. Další způsob přihlášení je možný i zasláním přihlašovacích údajů emailem nebo poštou, po předchozí domluvě s poskytovatelem.
Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností poskytovatele a zákazníka, které ze smlouvy vyplývají.
Objednávka se skládá z jednoho kroku. Před odesláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku zákazník potvrzuje kliknutím na tlačítko „Odeslat formulář“. Takto odeslaná objednávka je považována za závaznou.
Poskytovatel se zavazuje zákazníkovi poskytnout objednané služby a zákazník se zavazuje objednané služby uhradit v plné výši. Akceptace (potvrzení) objednávky je provedena prostřednictvím adresy elektronické pošty zákazníka uvedenou v objednávce.
Odesláním objednávky, resp. registračního formuláře na webovém rozhraní zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
REALIZACE A TERMÍNY KONÁNÍ
Zařazení účastníků na kurz, workshop, seminář či jinou vzdělávací akci se uskutečňuje dle pořadí došlých objednávek/registračních formulářů a přijetí platby.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na úpravu programu v rámci vzdělávací akce, změnu či zrušení termínu vzdělávací akce, příp. jiné změny z organizačních a provozních důvodů vyplývajících z povahy podnikání.
Poskytovatel si vyhrazuje právo kurz zrušit, případně nabídnout jeho konání v náhradním termínu z důvodu nízkého počtu účastníků. Při zrušení termínu vzdělávacího kurzu ze strany vzdělavatele mají zájemci, kteří byli přihlášeni na kurz, nárok na realizaci kurzu v náhradním termínu. Pokud by zájemci o kurz nevyužili volby náhradního termínu, mají nárok na vrácení kurzovného v celé jeho výši.
V případě, že dojde k úplnému zrušení kurzu v prezenční formě z důvodu nezávislého na vůli poskytovatele v důsledku vyšší moci (např. epidemie COVID-19, rozhodnutí orgánu veřejné moci apod.), bude daný kurz realizován online formou. V takovém případě nemá účastník právo na vrácení ceny kurzovného.
CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Cena kurzu či jiné akce (kurzovné) je uvedena za jednoho účastníka. Cena je uvedena v CZK (koruna česká). Konkrétní cena je vždy zobrazena na webové stránce s anotací a nabídkou konkrétního kurzu či jiné vzdělávací akce, včetně daní a všech poplatků. Na webové stránce dané vzdělávací akce je také přehled toho, co všechno cena zahrnuje.
Zákazník/účastník vzdělávací akce platbu kurzovného realizuje bankovním převodem na účet. Platební údaje obdrží po odeslání objednávky do emailové schránky, kdy na základě údajů vyplněných v objednávce poskytovatel vystavuje daňový doklad (fakturu).
Rezervace místa na kurzu či jiné vzdělávací akci je finální až po přijetí platby na účet poskytovatele.
STORNO PODMÍNKY
Odstoupení od účasti na kurzu (zrušení přihlášky) je povinen účastník/ objednavatel oznámit prokazatelným způsobem, tj. dopisem/e-mailem na emailovou adresu: info@adelapalacka.cz. Telefonicky účast na kurzu zrušit nelze. Do zprávy uveďte název kurzu/akce, termín konání osobu nebo osoby, které z kurzu odhlašujete. Odhlášení z kurzu bez storno poplatku lze provést nejpozději do 30 dnů před konáním vzdělávací akce.
V případě, že se přihlášený zájemce kurzu nemůže zúčastnit, lze za něj poslat náhradníka. Tato změna je možná pouze po vzájemné dohodě s poskytovatelem. Při zrušení účasti na kurzu (ze strany účastníka) v den jeho konání, např. pro nemoc, ošetřovné apod., bude účastníkovi nabídnuta možnost se kurzu zúčastnit v náhradním termínu. Pokud této možnosti nevyužije, kurzovné se nevrací. Možnost účasti na vzdělávacím kurzu v náhradním termínu se poskytuje pouze jedenkrát, nelze ji využívat opakovaně.
DISCLAIMER A AUTORSKÁ PRÁVA
Kurz, workshop, seminář ani jiná forma vzdělávání nenahrazuje odbornou zdravotní péči. Účastníci berou na vědomí, že specialista na výživu není veterinární lékař a nediagnostikuje ani neléčí psychické či zdravotní potíže (ani netvrdí, že těmto stavům předchází, zmírňuje je, nebo je léčí). Specialista na výživu psů a koček pomáhá zvířatům (psům a kočkám) dosáhnout a/ nebo udržovat dobré zdraví a špičkový výkon pomocí výživy a celostního přístupu, bez použití jakéhokoli léčiva nebo jiných lékařských prostředků.
Účast na vzdělávacích akcí je určena lidem, kteří mají zájem o profesní a osobní rozvoj.
Obsah kurzů, všech vzdělávacích akcí je vlastnictvím lektora a chráněn autorským právem. Je přísně zakázáno ho dále kopírovat či šířit, není-li s autorem výslovně dohodnuto jinak.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informační povinnost vůči zákazníkovi ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů pro účely plnění smlouvy o poskytnutí služeb, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností poskytovatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady ochrany osobních údajů/Privacy Policy. Zvláštním dokumentem Zásady cookies řeší i zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení zákazníka
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na webu a je na ně přímo odkazováno v objednávkovém formuláři. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře přes webové rozhraní kupující potvrzuje, že je seznámen s obsahem obchodních podmínek a že s nimi souhlasí.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem se vždy řídí český právem, a to i tehdy, pokud obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek nebo se bydliště zákazníka nachází mimo Českou republiku. Vzájemná práva a povinnosti vymezují především tyto obchodní podmínky, dále podmínky uvedené na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy, tedy odesílání objednávky.
Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá za účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Pro kupujícího platí vždy text obchodních podmínek účinný k datu objednávky.
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od: 1. září 2024.